CzechPoint
Pracoviště Czech Point poskytuje občanům ověřené výpisy z centrálních státních evidencí a rejstříků na jednom místě, aniž by občan musel navštívit několik různých úřadů státní správy.
VÝPIS Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ
- Co dostanete: Výpis z katastru nemovitostí pouze List vlastnictví (mapy NE)
- Co potřebujete vědět: Katastrální území a číslo Listu vlastnictví, popř. číslo popisné nemovitosti nebo číslo parcely
- Webový portál registru: http://nahlizenidokn.cuzk.cz
- Kolik to bude stát:
- 90,- Kč za první stránku
- 20,- Kč za každou další i započatou stránku
VÝPIS SNÍMKU Z KATASTRÁLNÍ MAPY
- Co dostanete: Výpis z katastru nemovitostí pouze mapa.
- Co potřebujete vědět: Katastrální území a číslo Listu vlastnictví, popř. číslo popisné nemovitosti nebo číslo parcely
- Webový portál registru: http://nahlizenidokn.cuzk.cz
- Kolik to bude stát:
- 100,- Kč
VÝPIS Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU
- Co dostanete: Úplný výpis z obchodního rejstříku
- Co potřebujete vědět: IČ (identifikační číslo organizace)
- Webový portál registru: http://www.justice.cz
- Registr ekonomických subjektů: http://wwwinfo.mfcr.cz/ares/ares.html
- Kolik to bude stát:
- 70,- Kč za první stránku
- 20,- Kč za každou další i započatou stránku
VÝPIS ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU
- Co dostanete: Úplný výpis ze živnostenského rejstříku
- Co potřebujete vědět: IČ (identifikační číslo organizace)
- Webový portál registru: http://www.rzp.cz
- Registr ekonomických subjektů: http://wwwinfo.mfcr.cz/ares/ares.html
- Kolik to bude stát:
- 70,- Kč za první stránku
- 20,- Kč za každou další i započatou stránku
VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ
- Co dostanete: Úplný výpis z Rejstříku trestů
- Co potřebujete: Platný doklad totožnosti, v případě zplnomocněné osoby také úředně ověřenou plnou moc
- Kolik to bude stát:
- 100,- Kč
VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ PRÁVNICKÝCH OSOB
- Co dostanete: Úplný výpis z Rejstříku právnických osob
- Co potřebujete: IČ (identifikační číslo organizace)
- Kolik to bude stát:
- 100,- Kč
KONVERZE Z LISTINNÉ DO ELEKTRONICKÉ PODOBY
- Co dostanete: výstup konverze na CD, nebo dokument s ověřovací doložkou bude odeslán do internetové Úschovny
- Co potřebujete: dokument v listinné podobě
- Kolik to bude stát:
- 30,- Kč na každou započatou stránku
KONVERZE Z ELEKTRONICKÉ DO LISTINNÉ PODOBY
- Co dostanete: dokument v listinné podobě
- Co potřebujete: potvrzení o vložení dokumentu do datového úložiště, nebo elektronický dokument na CD
- Kolik to bude stát:
- 30,- Kč na každou započatou stránku
VÝPIS Z REGISTRU ŘIDIČŮ (od 1. 1. 2009)
- Co dostanete: Ověřený výpis z bodového hodnocení osoby
- Co potřebujete:
- Pokud žádost podává sám žadatel - platný doklad totožnosti
- Pokud žádost podává zmocnitel – plnou moc (vzor viz http://www.czechpoint.cz ) + platný doklad totožnosti zmocněnce
- Kolik to bude stát:
- 50,- Kč/za první stranu
- 20,- Kč/za každou další stranu
VÝPIS ZE SEZNAMU KVALIFIKOVANÝCH DODAVATELŮ (od 1. 1. 2009)
- Co dostanete: Ověřený výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Co potřebujete: Identifikační číslo organizace
- Kolik to bude stát:
- 100,- Kč/za první stranu
- 50,- Kč/za každou další stranu
REGISTR ÚČASTNÍKŮ PROVOZU MODULU AUTOVRAKŮ INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ (od 1. 1. 2009)
Od 1.1.2009 dochází ke spuštění online systému pro evidenci přijatých autovraků. Přístup do systému může získat pouze podnikatelský subjekt, který má oprávnění k provozování sběru vybraných autovraků od krajského úřadu.
Postup pro získání přístupových údajů je následující:
- Ověřte si v republikovém seznamu , zda-li je vaše zařízení evidováno. Pokud není, kontaktujte nás prostřednictvím helpdesku , nebo na adresu autovraky@cenia.cz .
- Vyhledejte si kontaktní místo Czech POINT.
- Na kontaktním místě Czech POINT požádejte o vydání oprávnění k přístupu do MA ISOH (Modulu Autovraky Informačního systému odpadového hospodářství).
- Pro vydání přístupu potřebujete předložit následující doklady:
- identifikaci provozovatele – výpis z obchodního rejstříku (v případě, že jej nemáte, Czech POINT jej na místě vystaví), případně živnostenské oprávnění.
- identifikaci žadatele – platný občanský průkaz.
- plná moc k převzetí oprávnění k přístupu do MA ISOH – plnou moc vystavuje na žadatele statutární orgán provozovatele v případě, že nežádá o oprávnění k přístupu do MA ISOH osobně. Plná moc musí obsahovat úředně ověřený podpis a musí být vystavena na následujícím formuláři .
- Pracovníkem vydávajícím oprávnění k přístupu budete požádáni o identifikaci provozovny, pro kterou se přístup vystavuje. Obecně platí, že pro jednu provozovnu je vydáváno jedno přístupové oprávnění.
Kolik zaplatíte:
- 100,- Kč/za první stranu
- 50,- Kč/za každou další stranu
INSOLVENČNÍ REJSTŘÍK (od 16. 4. 2009)
Od 16. 4. 2009 dochází ke spuštění nové činnosti na Czech POINTu. Jedná se o výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy.
Insolvenční rejstřík je spravován Ministerstvem spravedlnosti. Jedná se o veřejně přístupný rejstřík. Jeho základní úlohou je zajistit maximální míru publicity o insolvenčních řízeních a umožnit sledování jejich průběhu. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
Postup pro získání výpisu:
V rejstříku je možné vyhledávat na základě dvou ukazatelů:
- identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) a podle
- osobních údajů (konkrétní osoba)
Kolik zaplatíte:
- 100,- Kč/za první stranu
- 50,- Kč/za každou další stranu
ZŘÍZENÍ DATOVÉ SCHRÁNKY
Právnickým osobám (zapsaným v obchodním rejstříku) vzniknou schránky automaticky, nemusejí si o ně žádat ani je aktivovat. Přístupový kód přijde v dopise jejich statutárnímu zástupci. Jakmile je schránka zřízena, začnou do ní chodit písemnosti od úřadů. Nezávisle na tom, zda si schránku skutečně vybíráte, je písemnost považována za převzatou (vyzvednutou) za deset dní od doručení.
Fyzické osoby včetně podnikatelů mohou o zřízení schránky požádat dobrovolně, měli by ji získat zdarma do tří dnů.
Bližší informace lze získat na speciálním webu nebo na infolince 270 005 200.
Kdo potřebuje elektronický podpis
Jestliže právnické osoby chtějí používat dat.schránku pro odesílání dokumentů úřadům, musí jejich zaměstnanec mít takzvaný zaručený elektronický podpis. Naopak fyzické osoby - pokud posílají dokumenty úřadům ze své vlastní (občanské, ne firemní) schránky - elektronický podpis nepotřebují.